مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

صاایران، هر روز بهتر از دیروز

امروز اومدم ماهان

روز اول .. فعلاً پاره پوره می آم تا اینکه از اول تیر درست و درمون بیام

ولی حالم خوبه

استرس ندارم، فکر می کنم کاری هست که من از پسش بر می آم

از نظر حجم کار و به خصوص حجم مسئولیت

خیلی کمتر از همه جاهای دیگه ای که بودم

شاید هم بعد از 9 سال کار کردن

یاد گرفته ام که چطوری با محیط های جدید کنار بیام

که استرسم کمتر باشه

که از کجا باید شروع کنم

شاید هم شرایط کاری اینجا شرایط مناسب تری در مقایسه با جاهای قبله


بعد از همه تنش های سه سال گذشته،

احساس می کنم آرامش و بهبود وضعیت کار

حداقل چیزیه که حقمه

آدم ها تو این محیط آرومند

ظاهرشون پر تنش و عصبی نیست



دو سه تا خواننده جدید به خواننده های وبلاگم امسال اضافه شده اند

خواننده های قدیمی تر که بهشون ارادت خاصی دارم

امروز فهمیدم که نیکادل هم ایران نیست

دلم گرفته

چقدر تو کشور خودمون تنهاییم




تنهام نذارین.. شماهایی که منو می شناسین!!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
منیر یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:51

کار تازه مبارکه . بهت بسازه الهی .
سازت کوک و کبکت خروس خوان باد .

ای مامان منیر
مرسی مهربون

بهارک یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:31

عجب آدمی هستیا.. تو وبلاگ نیکا دیدم یه دوست جدید به نام negsrande اومده کامنت گذاشته. میگم خدایا این دیگه کیه؟ اومدم وبش رو باز کردم میبینم توییی! عجبا... ولی کلا من دوستت دارم یه موقع نگران نشو... !
منظورت از اومدن به ماهان یعنی کار کردن در شرکت هواپیمایی ماهان یا کار کردن در آموزشگاه ماهان یا عضویت در ماهان برای کنکور دکتری یا چی؟ روشنگری میکردی قدیما اینجوری نبودی... شفافمون کن.
گذشته از همه این حرفا خودت خوبی؟ اوضاعت چطوره؟ نی نی نیاوردی؟ مامانت اینا خوبن؟ توی سه سال گذشته منم دچار خیلی تلاطم ها شدم ولی نمردم! و این میتونه دو تا دلیل داشته باشه: یا من خیلی سگ جونم یا اون تلاطم ها رو زیادی جدی گرفته بودم. پس همینه که هست... راستی دارم قالی میبافم. خیلی خوش میگذره....

شرکت هواپیمایی ماهان عزیز دلم

همه خیلی بودند و سلام می رسونن ... خانم شما هنرمندی ..قالی هم به بقیه هنرهات اضافه شده

ققنوس سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:07 http://qoqnooos.blogfa.com/

موفق باشی تو کار جدید

مرسی ...لطف داری

دکتر سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:01

یه دونه ای دکتر
موفق باشی و همیشه شاد


قربانت دکتر

خانوم گل پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:36 http://hamehichkas.blogfa.com

عزیزم اول اینکه چطوری میتونی به کامنتها پاسخ بدی بهم یاد بده. دوم اینکه دلم برات تنگ شده دیوونه. سوم اینکه دوست دارم چیزایی روکه دوست داری. چهارم اینکه جای جدید مبارک.

یااااادت میدم.. مووواچ

مترجم دردها دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:39

سلام بر فاتیما

خوب هستی؟سلومتی؟
نخست آنکه خوشحالیم از رویت شدنتان در وبلاگستون،یادش به خیر در 360 یک روز کسی نبود همه دلتنگ می شدند و پاشنه پروفایلش را در می آوردند،اینجا نامرئی تر آز آن است که رفت و آمد ها جدی تلقی شوند.

دوم آنکع ما بنا به دیدن شما داریم در تیر ماه،من و الهه،به نظرت چه زمانی می توانیم یکدیگر را ببینیم؟

سلام بر مترجم جان خودمان
یاد باد آن روزگاران یاد باد آقا ..حالا ما به همین هم دلخوشیم

با تیرماه موافقم. خواهشمندم در نیمه دوم تیرماه. سپاس گزارم. در ضمن تلفن را دریابید که امکان برقاری تماس راحت تر است. بلندترین رو هم با خودتون بیارید راستی

یک لیلی یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:26 http://yareaftab.blogsky.com

سلام فاتیما.
من تنهات گذاشتم. ببخش عزیز. تویی رو که خیلی شبیه من بودی تنها گذاشتم. فقط بدون خیلی اوضام آشفته بود.
از پسش برمیای. تو باب کارای سختی. من می دونم.

میله بدون پرچم دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:30

سلام
ناراحت شدم
اما
تو موفق میشی هم دانشکده ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد