مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

من اینم.

تجربیات جدید خوبند

آدم های جدید خوبند

احساسات جدید خوب است

شفاف بودن خوب است

شفاف بودن با خودم ... شگفت انگیز است!


وقتی با خودت تعارف نکنی، تصمیمات حقیقی تری می گیری

دوره ای بوده که خودم رو از خودم جدا می دیدم

یعنی اون کسی که اون بیرون در حال گذران زندگی بود

با این کسی که درون وجودم بود و خود واقعیم بود فاصله داشت

ولی الان انگار این دوتا به هم نزدیک تر شده اند.

و این باعث میشه از تصمیماتم راضی تر باشم

احساساتم ناب تر باشه

غم هام عمیق تر و شادی هام پر انرژی تر.



دارم تمرین می کنم خودم رو همینجوری

با همه تصمیمات درست و غلطی که میگیرم

با همه هیجانات و نوسانات

با همه بچگانگی ها و ...

بپذیرم و دوست داشته باشم

حتی اگر اشتباه ترین باشه


نمی دونم این حس و این فکر خودش چقدر دووم داره

ولی اگر لحظه بعد نظرم برگشت

باز هم باید اون رو دوست داشته باشم

چون من!! اینم.