مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

هوای اردیبهشتی من!!!!

خوب خوبی هااا ..اما یه دفعه

یه پیغام

یه تماس

یه خبر

....

بغضت که تموم نمیشه هیچ،

چشمات میشن چشمه اشک

دلت میشه انبار غم


حال عمومیم خوبه هااا، ولی امان از حال خصوصیم!!!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باز یه بغضی گلومو گرفته

باز همون حس درد جدایی

من امروز کجامو

تو امروز کجایی؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
نفیسه.م پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:33

فاطمه اگرم اشکی تو چشماته، اشک شادی باشه. غم و غصه خصوصیتم بگذار کنار. بهش محل نزار، خود غصه میزاره میره. مراقب خودت باش دخترررر

نفیسه
چقدر خوبه که شماها دوباره هستین کنارم .. حتماً ..حتماً حواسم به خودم هست

سما دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:23

...

بنویس برام ...
دوستت دارم ها ..

دکتر شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:33

نبینم دکتر ما بغض کنه غم داشته باشه ها !!!
تا میتونی به هر نحوی شده هوای خودتو داشته باش و شاد باش

آی دو مای بست دکتر جان ..میس یووووو

یک لیلی یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 http://yareaftab.blogsky.com

یاد این جمله افتادم که هیچ کس ارزش اشک های تو رو نداره. و تنها کسی که ارزشش رو داره هیچ وقت کاری نمی کنه که اشک بریزی.

لیلی جان! همیشه تشخیش به این آسونی ها نیست، هزینه های تغییر گاهی زیاده، ولی خب بعضی وقتا به همه سختی هاش می ارزه

میبینی؟ الان تو باید اینجا می بودی .. چرا رفتن تو اینقدر حسرت برانگیز شده واسه من؟

رها از چارچوب ها پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 23:38 http://peango.persianblog.ir/

چه طوری دختر؟
ایشالا که غصه ها تموم شن و بشی همون فاطمه ی پرانرژی همیشگی.
مراقب فاطمه باش.

ای جونم ... چرا رفتی؟ چراااا؟ من بی قرارم

حیف که نزدیک نیستی

ندنیک شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 00:51 http://blue-sky.persianblog.ir

امیدوارم دیگه دوره غصه سر اومده باشه

آره .. جای زخم هم خوب میشه کم کم ... خدا بخواد از سربالایی خارج شدم به نظر میرسه

شهاب جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 http://blindday.wordpress.com/

سلام..خیلی از مطالب وبلاگتون رو خوندم از تو آرشیو و لذت بردم...خیلی بیش تر از اون چه فک می کردم از درون بود...
عالی بود...می خونمتون بازم...

سلام ..بخون خوشحال میشم ..من هم فالو می کنم تو رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد