مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

تغییر نام یا شاید هویت!!!؟؟؟

می خوام اسم وبلاگ رو عوض کنم ... دهه چهارم رو دوست دارم ولی وبلاگم کاربردش رو این روزا تغییر داده تنها پیشنهادی که دارم اینه:  

مکاشفات شخصی یک لیلی گمنام  

 

اسمش رو از ترکیب عنوان متن قبلی خودم با کتاب عرفان نظر آهاری درست کردم .. من با اون کتابش خیلی حال می کنم . چون خودم باور دارم "لیلی نام تمام دختران زمین است". 

 

حالا نظر بدید که عنوان انتخابی خوبه یا نه. پیشنهادات تکمیلی هم مورد بررسی و توجه قرار میگیرند. 

 

 

دوستتون دارم با اون قلبای خوشگل (به قول ندا مون)   

 


 

شاید بشه "شخصی" رو برداشت و بشه: مکاشفات یک لیلی گمنام 

 

اگر بخوام اون عنوانی که مدنظر هست رو توصیف کنم، این شکلیه 

 

فاطمه ..توی یه قایق یا روی یه تخته موج سواری، روی امواج یه دریا (که این دریا در واقع روح و روان و افکارش هست)بالا و پایین میره ...  به دور دستا نگاه می کنه .. رنگ دریا آبی و سبز  روشن و براق هست .. انگار که تمیزه ... 

 

حالا شما یه عنوان بهم پیشنهاد بدین

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
هیچکس سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:36 http://waveofocean.blogfa.com

من به نظرم اسم جدید اسم خوبیه.به خصوص از لیل اش راضی هستم و همونقدر از مکاشفاتش نه.
ولی این وبلاگ شماست دیگه.

الان این یعنی چه؟؟؟؟ باز هم 50% خوبه ...

ایمان سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:15 http://istgaah.bloghaa.com/

به نظرم این موضع، با درصد بسیار بالایی یک موضوع صرفاً شخصی و سلیقه ای و اگر قراره کسی پیشنهاد قابل اعتنایی بده به نظرم باید تا حد زیادی بهت نزدیک باشه که حداقل شناختی داشته باشه تا نظرش بتونه به خودت و خواستت نزدیک باشه.

الان این یعنی تو نظری نمی دی چون به من نزدیک نیستی؟ بابا تو وبلاگ نزدیک تر از خواننده کسی به آدم هست؟ اون هم در مورد مسئۀه ای مثل اسم وبلاگ ...

نِد نیک جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 http://blue-sky.persianblog.ir

مکاشفاتش هم بردار. یه لیلی گمنام. خوبه موافقم.

یک لیلی گمنام!!!! این هم پیشنهاد بدی نیست

رها از چارچوب ها جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:53 http://peango.persianblog.ir/

به نظرم مکاشفات یک لیلی گم نام خیلی قشنگه

وای چقدر خوبه که تو با نظر من موافقی .. شاید چون تو خوب می دو نی این چند وقت چه مکاشفاتی رخ داده ....


مکاشفات یک لیلی گمنام

مترجم دردها شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:14 http://fenap.blogsky.com

به نظر من خوبه ولی شخصی یک حذف بشه بهتر

مکاشفات لیلی تنها

از تو بعیده ... من کی گفتم تنها؟؟؟؟ نوشته ام گمنام برادر جان ... بعدش هم این عنوان مکاشفات لیلی تنها یا حتی مکاشفات لیلی گمنام یعنی اینکه لیلی با الذات تنها یا گمنام است ولی منظور من این بود که از بین همه لیلی ها، یک لیلی گمنام داره مکاشفات خودش رو ثبت می کنه ..دقت کن عزیز دل!!!!!

نکنه عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟

سماء یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:45 http://saamaa.persianblog.ir

ازین اسمه خوشم نمیاد...!
نگاهی به دوردست در دست امواج!!!!اینو از توضیح پایین به ذهنم رسید!!!

سما جونم .. خودت چطوری؟ من رو ول کن ... تو که خودت در لیلی بودن ید طولی (یا طولا) داری جوجه ...

سید محمد مهدی صدری دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:14

با سلام و تقدیم احترام
میلاد زهرای اطهر علیها سلام
و
روز زن رو به شما بانوی ایرانی تبریک عرض می‌کنم خواهر
موفق باشید :-))

ممنونم از ابراز لطفتون .. البته از روز مادر بگذریم ، من روز زن در تقویم جهانی (8 مارس) رو ترجیح می دم

کارینو شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:35

سلام خانوم خانوما .. با اینکه اسم قبلی وبلاگت رو خیلی دوست دارم اما خب حالا که میخوای عوضش کنی تسلیم هستم...
مکاشفات لیلی گمنام ... ببین به جای گمنام میتونی یه صفت دیگه بزاری؟

دلم برات خیلی تنگ شده .. سر فرصت میام پیشت...

عزیزم تو چون اونو دوست داری به همون دهه چهارم وفادار بمون ... همه ما ها هرکدوم یه لیلی گمنام هستیم ...
به قول خود عرفان نظر آهاری: شرط رسیدن ساده است ..کافیست انار دلت ترک بخورد.

تو که نار دلت حسابی ترک خورده لیلی من!!!!

یاسمن پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:37

اسمش رو واقعا دوست دارم...یاد کتاب رودخانه پیدرا پائولو کوئیلو میوفتم

خوبه که خوشت اومد چون خودم هم خوشم اومده!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد