مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

اول سالی!!!!!

خب 

 

سال نو هم اومد و عید شده و تعطیلات هم نصفش رفت و ... دیگه چی؟ 

 

الان خیلی حرف ندارم بزنم ... دلم برای کلاس هام تنگ شده ..دوست دارم زودتر شروع بشند.  

 

پارسال خیلی از اوضاع مملکت می ترسیدم ..امسال هم عین پارساله ...وضعیت اقتصادی که درهم و داغونه .. وضعیت سیاسی و بین المللی که بدتر هم شده اند ... ولی فکر می کنم میبینم فعلاً نگران بودن واسه این چیزا واسه ما نون و اب نمیشه .. باید به نرخ روز نون خورد .. یعنی هر روز فقط به مشکلات همون روز فکر کنیم .... فردا اگر از خواب بیدار شدیم به مشکلات فردا فکر می کنیم 

 

در عین حال هر روزهم اتفاق خوبی بیافته فرصت داریم که ازش خوشحال باشیم 

  

 

راستی سال نو مبارک باشه .... به هرکس عید رو تبریک نگفتم یا اس ام اس ها رو جواب نداده ایم من رو ببخشه ... از همین جا و از صمیم قلب بهتون سال جدید رو تبیک عرض می نمایم 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
پیانیست دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:06

سلام سال نو مبارک. حالت خوبه؟ آقاتون خوبن؟ سلام مخصوصص برسون. ما الان کجیم و دایم برمیگردیم شمال . کاری باری نداری؟

الاهی من فدای کج بودن شمال بشوم ... خوش بگذره هرجا هستی دختر جون ..جوجه هات هم محکم ماچ کن

پیانیست دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:07

این لپ تاپ مسخره پسر داییم ررررررررر نمیزنه. بنابراین ما اصلا کج نیستیم بلکه در شهر کررررررج تشرررریف دارررریم.

بعله متوجه شدم ... شما اول سالی اعصاب خودت رو خورد نکن

هیچکس دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://waveofocean.blogfa.com

من برای سال 89 خیلی نگران بودم.به خصوص هم برای مسائل اقتصادی.اسفند خیلی بدی رو گذروندم.ولی انگار سال به سال قربون پارسال.برای همین هم کلا از حال لذت می برم.خیلی در بند آینده نیستم.هر چی بخواد بشه میشه من فقط تلاش خودم رو می کنم و برنامه های خودم رو پیش می برم.

نکته اش در همین برنامه های خودمونه که کلاً هی برنامه میریزیم هی همه چی خراب میشه و دوباره از اول!!!! برنامه رو چی کار داری؟ من که بیخیال فرداهاشدم ...

Iago دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:03 http://iago2.blogfa.com

سلامی به گرمی تنور نانوایی



به قول مرحوم برزو خان (قصاب سابق محله مان): آ قربونت سال جدید حالمون رو نگیر حول حالنا پیشکش

برادر جمع و جور کردن حال خودمون واسه ما کافیه .. ما رو چه به گرفتن حال دیگران ....

امیدوارم در سال 91 خبری از قوطی های مخصوص حال خبری نباشد

قوری یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:24 http://www.ghoori.blogsky.com

دوستت دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
از هیچی هم نترس چون من هستم و هیچ کاری هم از دستم برنمیاد برات!

سال نوت مبارک خوشگل

هی وای من!!! الان این کامنت تو خودش کلی دلگرمی و پشت گرمی و این چیزا بود!!!! من هم دوستت دارم فیلسوف خوشگل سختگیر!!!!

سماء دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:02 http://saamaa.persianblog.ir

هر روز بروز باشی...

.

ممنون دوست جونم ..

نِد نیک چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 http://blue-sky.persianblog.ir

سلام عزیزم
عیدت مبارک
از هرچی بگذریم و بیخیال بشیم از وضع اقتصادی نمیشه گذشت. بدجوری به زندگیمون گره خورده

لامصب گره ها که باز نمیشن حداقل با حرص خوردن گره مریشی رو اضافه نکنیم ... دوستت دارم یه عالمه

محمد چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 http://www.sabz.parsiblog.com

سلام
عید شما مبارک.
امیدوارم سالی شاد و پر از موفقیت پیش رو داشته باشید.

سلام

متشکرک ..برای شما هم همین طور باشه

منیره یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:47

من اینجا نوشته بودما !!! کوش ؟

تعطیلات تموم شد بازم نیستی دختر ؟
سالی پر از صفا و وفا در پیش داشته باشی جانم

جونی ..هنوز توی خلسه عید هستم ..یه کم صبر کن موتور گرم بشه، بعد انتظار بخاری داشته باش ..جوووووووووووونیییییییییییییی ..دوستت دارم یه عالمه .. هیلی دلم می خواد بغلم کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد