مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

باز آمد .. بوی ماه عید!!!!!

سلام به بر و بچز وبلاگستان 

 

امروز اول اسفنده!!! تولد یکی از بهترین دوستای من وحید!!! دوست دوران لیسانس که الان 11 سال هست با هم دوستیم و خیلی خوشحالم که این دوستی اینقدر واقعی و صادقانه و صمیمی تا اینجا رسیده ... براش مبارک باشه.. آرزو می کنم سال های سال سلامت و شاد باشه 

 

اسفند برای من ماه عیده!!!! ماه هیجان و سرزندگی و امید و عشق و همه این حس های خوب ... اسفند با همه شلوغی هاش و ترافیک و این چیزاست برای من دلچسبه ... از دیدن اینهمه آدم توی خیابون که تند تند دارن کارهاشون رو می کنند احساس شعف می کنم و امید به آینده ..اگر روزی از ایران برم اولین چیزی که دلم براش تنگ میشه هفته آخر اسفنده که همیشه حتی اگر کاری نداشته باشم توی خیابون بین آدم ها پرسه می زنم 

  

چهار شنبه هم تولد فرشته است که دارن با مامان می رند مشهد ... بهشون خوش بگذره ... دلم می خواست می تونستم سه تایی بریم ولی نمی تونم اول کار مرخصی بگیرم .. من هیچ وقت آدم وابسته به خانواده ای نبودم... حتی زمانی که رفتم خوابگاه هم دوری خیلی اذیتم نمی کرد ...ولی این دوره اخیر ... تازه فهمیدم خانواده یعنی چی ... یعنی اینکه هرچی که باشی، بدون شرط دوستت دارند و بهت عشق می ورزند .. با اینکه کنارشون بودم ولی انگار خیلی ازشون دور بودم و این فاصله یه خلاء بزرگ ایجاد کرده بود که من درکش نمی کردم. الان که بهشون فکر می کنم یه سرخوشی احساس می کنم 

 

بچه ها من واسه این چیزا خیلی خوشحالم ... عین به بچه کوچولو که هر روز داره چیزای جدید کشف می کنه و این کشف ها با اینکه برای بقیه خنده دار و معمولیه ولی براش اون بچه هر کدوم یه دنیای جدیده .. همون حس هیجان و نگرانیی که توی 18 سالگی از مواجهه با دنیا داشتم رو دارم دوباره تجربه می کنم 

 

 

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


 

نه این دل , دل می شود

نه نبودنت, دلیل

که حتی لحظه ای

دوستت نداشته باشم !  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
کارینو دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 http://shoele.blogsky.com

یه چیزی بگم....؟

تولد منم اسفنده....


امروز همکارام برام تولد گرفتند..

تولدت مبارک خانوم خانوما ..ایشالا سالی که در پیش داری، برات سال خیلی خیلی بهتر و شاد تری باشه ... کادو هم دادن بهت؟

پیانیست دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:40 http://baharakmv21.blogsky.com

سیلام نلیکم. چطور مطوری؟ اون کتابا که برای بامداد آوردی شدن کتب بالینیش. یک لحظه از خودش جدا نمیکنه. تو مهد، دم در دستشویی، موع غذا خوردن، خوبیدن و همه جا با خودش میبره. دستت درد نکنه بچه مون رو کتاب خون کردی...

الهی من فدای اون تپلو بشم ..دلم براش یه ذره شده ..کاش بشه عید دوباره ببینمتون ... با این مامان و بابای فرهیخته مسلماْ کتابخون می شد ولی خدا روش کر که من هم یه تNثیر مفید توی زندگی یه نفر گذاشتم .. بهش بگو خاله دلش براش خیلی تنگ شده .. به باران هم خیلی سلام برسون

مترجم دردها سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:40 http://fenap.blogsky.com

حالا فاتیما شدی!

انرژی دار بودنت خیلی باحاله !

قربانت برادر جان ... دل خودم هم برای خودم تنگ شده بود ... ولی خیلی سخت گذشت تا دوباره روبراه بشم ... تو که خبر داری ...

آدمک چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 http://www.nightthoughts.persianblog.ir

آخ که دوستی اینجوری چقدر خوبه. من روی دوستی های اینجوری خیلی بیشتر از قوم و خویشی با خیلی ها حساب می کنم. خوش به حالت که یکی اش رو داری. من هم یه دوست اینجوری داشتم ولی وقتی به افغانستان برگشتم از دست دادمش. البته هنوز هم گاه به گاه از طریق تلفن با هم ارتباط داریم.

منم دلتنگ خیلی چیزهای ایران می شم و یکی اش همین شلوغی ماه اسفنده. دیشب داشتیم شبکه کرمان رو تماشا می کردیم و حس کردم چقدر دلم برای شلوغی اسفند توی بازار مظفری. میدان مشتاق و میدان ارگ تنگ شده. خوش به حالت که اونجایی.

چه تولد بازاری شده؟

آره من خیلی از تولدهای مهم دور و برم توی این محدوده است .در واقع راستش رو بخوای از اول دی تا آخر اردیبهشت حسابی درگیر کادو دادن هستم ...

می دونم دلتنگی چه حس بدیه ... من که اینجا هستم وسط سال دلم برای شب عید تنگ میشه شما که دیگه ...

دوست خوب یه نعمته ... هیچی مثل دوست نیست

منیره پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 http://rishi.persianblog.ir/

اتفاقهای خوب مبارکت باشه . بازار و خرید عید هم .

مرسی جونییییییییییی ....

سماء جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 http://saamaa.persianblog.ir

من سایلنت میشم!

اصلا" جایی برایه حرفایه من نیست...

عاااااشششششششششششششششششقتم مهربونه خودم...

همیشه باش،همینجوری باش گهگاهی هم اونجوری باش که اینجوری بودن نزنه زیردلت!

یه بووووووس برایه خوده خوده خودت...
دوستت دارم میدونم که میدونی!

سعی می کنم دلت رو نزنم دوستم

سایلنت نباش .. تو که ثابت کردی در پریشان حالی و درماندگی همراه خوبی هستی ، تو دوران صحت و سلامت هم همراهیم کن .. ایشالا دلت شاد باشه همیشه

یاسمن پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:44

شعر آخرت از روی قلب من رد شد...
راستی رای من هم اسمی گذاشتی؟:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد