مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

فراموشی انتخابی

دو تا موضوع هست الان توی مغز منه:

 

1- نیاز به فراموشی: دیروز یه ایمیل دریافت کردم با موضوع " 10 راهکار برای تقویت حافظه" ... حتی سمتش هم نرفتم .. چون این روزا بیشترین چیزی که نیاز دارم فراموشی هست .. 

  

فراموش کردن حس و حال ها و خاطرات خوب باقیمانده از یک جریان و اتفاق که به حدی ایده ال بودند که دیگه نمی تونم خودم رو به کمتر از اونها راضی کنم 

فراموش کردن حس و حال و خاطرات بد ناشی از یکسری اشتباهات طولانی مدت که حالا بهم اجازه نمی دن اون جریانات رو کنار بذارم و ببخشم و رابطه ها رو ترمیم کنم  

 

 در هر صورت نیاز به فراموشی دارم ... 

 

 

2- جنگ داخلی: توی اولین صحنه های فیلم "نان سیاه" که فکر می کنم امسال توی کن یا اسکار هم جایزه گرفته، یک پدر زندانی به بچه اش میگه: بدترین نتیجه جنگ، مرگ و بی پولی و قحطی نیست، بلکه جنگ باعث میشه ما آرزوها و رویاهامون رو فراموش کنیم، ... 

 

جنگ اگر جنگ بین کشورها هم نباشه، اگر یه جنگ داخلی توی مغزت هم باشه، وقتی تبدیل به جنگ فرسایشی بشه که آدم نتونه به یه نتیجه برسه، چنین شرایطی ایجاد می کنه .. بعد از مدتی یادت میره چه برنامه هایی داشتی و کجا می خواستی برسی... 

 

 


 خودم هم نمیتونم برای این نوشته یه نتیجه گیری بنویسم ...  

 

نظرات 9 + ارسال نظر
پیانیست دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:17 http://baharakmv21.blogsky.com

آلزایمر انتخابی. آلزایمر چه خوبه راستی که هست نعمت

موافقم ..... نعمته ...

بلندترین دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:40 http://www.bolandtarin.blogsky.com/

من که گرفتم چی می گی
هر کس دیگه هم که جنگ زده باشه (حالا از هر نوعش) می فهمه

آره ..از آخرین بلاگت مشخصه که تو هم درگیر جنگ هستی ..اون هم جنگ پارتیزانی ...

خیلی مخلصیم ها ...

ن . د. ا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:18 http://bluesky1.persianblog.ir

یک وقتی باید فراموش کرد . یه وقتی به یاد اورد. اما اغلب ما این دو مورد را اشتباه می کنیم. اونی که باید فراموش بشه همیشه تو ذهنمونه اونی که باید خاطره بشه یادمون میره

فکر نکنم اشتباه از ما باشه ... مشکل ناشی از زندگیه که سخت ترین شکل ممکن رو برات پیش می اره ....

نازنین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 http://www.chert-pert.blogsky.com/

سلام نگارنده عزیزم.....


این نوشته نشون میده ذهن پرمشغله ای داری

من که دیگه خستم ...از این زندگی ک فقط یه روی سکه داره خستم...

البته ناشکری نمیکنم ...

سلام به روی ماهت ...

بعله ..دقیقاً نه فقط ذهن که زندگیم پر مشغله است

سعید... چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:32 http://mypretyworld.blogsky.com/

نتیجه: سعی کنید همیشه توی حوزه استحفاظی خودتون (عقل ، احساس ، شهر ، کشور ، ... ) تعادل و امنیت رو ایجاد کنید تا از برخورد گروه های با تفکرات مخالف جلوگیری کنید و بتونید منطقه خودتون رو حفظ کنید

موافقم ....

میله بدون پرچم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:36

سلام
رویا!؟ رویا دیگه چیه ؟!!
به سبک اون جوک معروف البته...

نگید ..واسه شما زوده رویا رو فراموش کرده باشید

سماء پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:49 http://saamaa.persianblog.ir

سلام فاطمه...
قرار نیست برای همهء حرفا نتیجه صادر کرد گاهی هم بدون نتیجه گیری میشه سر کرد...
پس،
بیخیااااااااااااااااااااااااااال...
فراموش کن هر چند نا ممکن و سخت...حتی جنگ داخلی رو فراموش کن!ولی نه اونقدر که اهدافت بشن برات رویا.
عاشقتم هوارتا.بوس

باشه ... بیخیال ..... ولی فراموش کردن؟؟؟؟؟ اگر می تونستم روزی هزاران بار ازش استفاده می کردم

سماء جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:19 http://saamaa.persianblog.ir

سلام فاطمه...
قرار نیست برای همهء حرفا نتیجه صادر کرد گاهی هم بدون نتیجه گیری میشه سر کرد...
پس،
بیخیااااااااااااااااااااااااااال...
فراموش کن هر چند نا ممکن و سخت...حتی جنگ داخلی رو فراموش کن!ولی نه اونقدر که اهدافت بشن برات رویا.
عاشقتم هوارتا.بوس

راستی من هم عاشقتم ..گفته باشم ....

منیره شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:51

خیلی خوب تونستی بگی این حال و هوا رو ..
گاهی میخواندم :
فراموشی ! تو هم فراموشم کرده ای آیا ؟!

منیره جونیییییییییییییی ..میبینی چقدر یه دفعه همه چیز به هم میریزه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد