مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

دوست

خداوندا!!! من در این زندگی پر از سختی و فراز و نشیب خود چیزی دارم  

 

که تو در آن قصر بهشتیت نداری 

 

 

من دوستانی دارم!!! بهتر از آب روان

 

یه عده آدم مهربون،‌با معرفت، خواستنی

 

که نه وعده بهشت بهشون داده‌ام 

 

نه می تونم براشون جهنم درست کنم 

 

نه مجیزم رو می گند، نه التماسم می کنند  

 

فقط کافیه صداشون کنم تا کنارم قرار بگیرند 

 

فقط کافیه به چشماشون نگاه کنم تا بفهمند چه حالی دارم  

 

فقط کافیه لب از لب باز کنم تا کارایی رو بکنند که خواهر و برادر در حق هم نمی کنند 

 

فقط کافیه کنارم باشند تا دنیا به سرم شادی و خوشی بباره  

 

فقط کافیه غم توی صدای یکیشون باشه تا قلبم از تپیدن بیافته، غم عالم به دلم بشینه 

 

 

خدایا من هیچ کاری براشون نمی کنم 

 هیچ آرزویی براشون برآورده نمی کنم  

حتی بودن یا نبودنم توی زندگی هیچ کدومشون تغییر ایجاد نمی کنه 

ولی من با تک تکشون به معراج رفته ام و با تک تک شون رستگاری رو تجربه کرده ام 

 

هر غذایی که در سفره شون می خورم ، غذای بهشتیه 

هر آبی که از طرفشون می نوشم، شراب بهشتیه  

هر نفسی که کنارشون می کشم، عطر گلِ  

 

 

می گن آدم ها هر گناهی کنند،‌اگر توبه کنند اونها رو حتماً می بخشی، ولی من اگر هر کدوم از این بچه ها بزرگترین بدی ها رو در حقم بکنند، حتی اگر هیچ وقت بابتش ناراحت هم نباشند (چه برسه به عذرخواهی) من با تمام وجودم می بخشمشون، چون دوستشون دارم، چون در عمق وجودشون غیر از عشق و نیکی هیچ چیز دیگه ای پیدا نکرده ام، چون اگر اونها رو نبخشم به خودم ظلم کردم

 

 

خدا وکیلی!!! تو با کدوم یکی از فرشته هات اینقدر حال می کنی؟

 

 


هیچ کدوم از دوستای صمیمی من اینجا نیستند و از این حرفای من خبر ندارند، ‌ولی مطمئنم اونها می دونند من چه حسی بهشون دارم 

  

این هم اضافه کنم، من اینجا با آدم هایی آشنا شدم که انگار سال های سال هست می شناسمشون و باور دارم جزو مردمان نیک روزگار هستند ولی از بدشانسی من خیلی دیر پیداشون کرده ام ... با این حال یکی از بزرگترین دلایل بودن و نوشتن من اینجا،‌ حضور آدم هایی هست که از دوستیشون لذت می برم و واقعاً توی این زمونه که همه چی قسطیه حتی دوستی ها، آشنایی با هاشون و حضورشون بخشی از زندگی من رو شاد و رنگی کرده 

 

مخلص هرچی دوست با مرامه

نظرات 12 + ارسال نظر
پیانیست چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 http://baharakmv2.blogsky.com

با کلی نوشابه اضافه برای خودم و خودت!!
ولی گذشته از شوخی خوش به حالت که تو دنیای واقعی این همه دوستای خوب داری. برات بمونن الهی.

بهارک تویاین دنیای پر از خشم و نفرت
غیر از نزدیکان و خانواده،‌تنها محیط های امن من جمع دوستان صمیمی و جمع شما دوستای بلاگنویسه .. اینو از سر دلخوش کردن نمی گم .. حقیقته

بلندترین چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:37 http://www.bolandtarin.blogsky.com

اهلی شدم
تو هم اهلی هستی
بیا برای همه اونهایی که کسی رو نداشتند و ندارند که اهلیشون کنه هم دعا کنیم
برای همه اونهایی که منتظرند دوست رو از مغازه ها بخرند و حالا موندند بی دوست...


نادی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:45 http://ashkemah.blogsky.com

الان خدا بهت زکی. به من بودی؟ منم یه دوستایی دارم که اصلا در تصور تو نمی گنجه . یه دوستایی دارم که همین جوری میان پیشم. تنهایی شون را با من پر می کنند. نه ازم بهشت می خوان نه برای فرار از جهنم. فقط خودم را می خوان... و دوست دارن باهام حرف بزنند. تا به ارامش برسند. منم اینقد دوستشون دارم که یه وقتایی سورپرایزشون می کنم . و بیش از چیزی که تو دلشون بود بهشون میدم. وقتی غصه دارن باهاشون حرف می زنم. اونایی که از ادمها دلگیر شدن. اونایی که بی پناه شدن اونایی که دل سادشون را باختن. اونایی که از دنیا بریدن. همه شون رو دوست دارم و بهشون پناه می دم

خوب حالا گیر نده .. چی میشه من هم یه بار به خدا پز بدم؟ همیشه خدا داره به ما پز میده

خوابگردی های من پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:22 http://xabgard.blogfa.com

سلام

لطفا مرا بخوانید.می دانم که از خواندنم پشیمان نمی شوید.زیرا بامن به فرا سوی مرز ها قدم خواهید گذاشت.

چشم سر می زنم

پیانیست پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 http://baharakmv2.blogsky.com

ولی من فقط جمع وبلاگ نویسا رو دارم.

امیدوارم این دوستی ها برات از حالت مجازی خارج بشه .. هرچند که تو یه خانواده داری که خیلی ها حسرتش رو می خورن

سلام و عطر آویشن پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 http://avishan10.blogfa.com

مخلص هر چی دوست خصوصا با مرام

منیره پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:04 http://rishi.persianblog.ir

بیا دلمون رو به همین داشته ها خوش کنیم . اصلن معلوم نیست که اگه خوشی های خیلی بزرگتر داشتیم و اینی رو که تو به خاطرش یه پست گذاشتی نداشتیم چقدر راضی بودیم . می دونی چیه فاطمه جون یه وقتایی به خودم میگم نکنه ناراضی بودن بشه عادتم بعد وقتی رسیدم به اون چیزی که آرزوشو داشتم نفهمم که رسیدم و باز ناراضی باشم .
امیدوارم خوشیهات به دلت صفا بده . ایشالا ببینینم همدیگر رو

من هم از این کم کم دارم می ترسم .. چون یه دوره ایه که هی دارم غر می زنم، خیلی چیزا هست که به خاطرشون از زندگیم راضی باشم ولی یادم می ره

پیانیست شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 http://baharakmv2.blogsky.com

آره ما تو خانواده خیلی با هم رفیقیم. یادم نبود. دوست دیگه ای جز خودمون نداریم.

ایشالا سلامت باشید همیشه

میله بدون پرچم شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:29

سلام
ای وای دوست عزیز دیگه اینقدرم خوب نیستیم ما
باور کن

خوب من دروغ نمیگم .. تا الان که واسه من همین جوری بودید ... هر وقت خلافش ثابت شد من حرفم رو پس می گیرم

سید محمد مهدی صدری شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:34 http://siiedmahdi.parsiblog.com/

با سلام و تقدیم احترام؛
چه دعایی کنمت بهتر از این که خدا پنجره‌ی باز اتاقت باشد.
بندگی‌تان در ماه بندگی، به درگاه خدای بنده‌نواز مقبول

ممنون.. دعای همه دعا کنندگان مستجاب باد

دختر یک شیخ سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:43 http://shoele.blogsky.com

چاکریم


فاطمه جون مرسی که همیشه بهم دلگرمی میدی

محمدرضا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:28 http://www.hazion.blogfa.com

سلام
بذار قبل از هر چیز اینو بگم که این پستت فقط نشون از دوستی عمیقت با خداست خیلی خدای مهربونی داری که میتونی با همه کسری که نسبت بهش داری بهش پز بدی خودتم خوب میدونی اگه دوست خوبی هست از خوبیه خودته واگر خودت خوبی از شناختی هست که به خدای خوب خودت داری!! ولی جدا از همه این حرفا خیلی جالبه برام که این همه تنوع از خدا تو ذهن ما بنده ها هست همه تصویرا هز خدا زیباست اما وقتی دقت میکنیم هر کسی نگاه خودش رو داره واینم نشون از کمال همون خداست...
هست حق را بی گمان مهری به تو...[گل][گل][گل]
یاحق[گل]

اینو خوب گفتی ... باهاش اصلاً تعارف ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد