مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

دشت نوردی!!!!!

این روزا که هیچ حرفی از شادی و امید و روشنی بین مردم عادی رد و بدل نمیشه، من از خوشی‌هام می نویسم که حالمون بدتر نشه ...


5 شنبه و جمعه با گروه کوهنوردی رفتم "دشت لار" نزدیک قله دماوند ...البته سمت سد نرفتیم ... توی خود دشت بودیم


هوا عالی بود، ولی 5 شنبه شب توی چادر و کیسه خواب توی بعضی ساعات واقعاً سرد بود. لباس گرم کم برده بودیم ... دمای هوا از انتظار ما پایین تر بود حدود 2- هم رسید فکر کنم ...


منظره دشت، بوی آویشن و کاکوتی و گیاهان دیگه، عبور هر از گاه روباه و کبک، گروه خوب با یکسری همنورهای سال گذشته و دوستان باحال جدید، ... خلاصه خیلی دلچسب بود ... البته 7 ساعت پیاده‌روی، آفتاب سوختگی ناشی از باد و آفتاب، یخ زدگی شب قبل و دستشویی صحرایی هم باید مد نظر داشت  ... ولی من راضیم



کوهنوردی و طبیعت گردی خیلی خوبن ...براشون وقت بزارید ... روحیه آدم رو کلاً عوض می کنن. 


دلم میخواد از این کوه، به اون کوه، از این دره، به اون قله، از این جنگل، به اون دشت ..همین جاها هی برم و بیام ... ولی نمیشه ... خانواده هست، زبان خوندن هست، کارهای اداری و بانکی و .. هست،


شاعر می گه:

دشت هایی چه فراخ

کوههایی چه بلند

در گلستانه چه بوی علفی می آید





یه جا خوندم نوشته بود:


شما همانی هستید که امروز انجام می دهید

نه آنی که تصمیم دارید فردا انجام دهید.


این خییییییییییییلی خوبه!!!! حال کردم باهاش



نظرات 6 + ارسال نظر
الهه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:35

نمیشه ما رو هم ببرید؟!!!
البته ما این هفته خودمون مسافرت بودیم، اما خب کلن گفتم !!
خوبه که هرکسی راهی برای شادی پیدا کنه، خوشحالم که خوشحال بودی..

بعله شما هم می تونید بیایید ..فقط باید یه کم وسایل داشته باشید و البته کمی آمادگی .. وگرنه بعدش تا چند روز عین آدم آهنی قفل میشین

خوش بگذره ... هرجا که هستین

کاوان یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 http://samiteach.blogfa.com/

دعوت بفرمائید کوه، هستیم

بعله ... مدنظر قرار می دهیم

نیمچه روانی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 http://drmashmakh.blogfa.com

بیا بریم کوه کودوم کوه؟ همئن کوهی که خره!
ینی واسه فردا فک نکنیم؟ ای ول چه خوب! کلن فک کردن آدمو خسته می کنه.روحی منظورم. آدم بی فک خعلی خوبه!

الان کی گفته شما به فردا فکر نکنی ... فک رمی کنم منظور این جمله اینه که با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه ..فردا فلان کار رو می کنم، فردا لاغر می کنم، فردا می رم دنبال کار، فردا می رم دنبال درس، از ما آدم لاغر، یا شاغل یا نمره بالا نمی سازه، هرچیزی که امروز انجام میدهیم، هستیم،

ولی شمامی خوای به فردا فکر نکنی، خودت دانی ...

متـــــــــین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 http://www.delkhoshiha.blogfa.com

چه حکیمانه...جمله ی زیبایی بود...مر30

قابل نداشت

ققنوس یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:55 http://qoqnooos.blogfa.com/

به به! چه شاد و خرم چه با صفایی

این دخترکم یه کم بزرگتر بشه با هم بزنیم به دل دشت و صحرا

وای که وقتی شیرین عسل همقدم مادر بشه، چه حالی بده .... چقدر دوستدارم اگر روزی مادر بچه ای شدم (احتمالاً adapt می نم، دختر باشد که باهاش از همه زنانگی هام حرف بزنم)

سماء چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:08 http://saamaa.persianblog.ir

من در آینده پایهء شوما خواهم شد...!
منتظر بزرگ شدن جوجه باشید البته که جوجه برای تو همیشه جوجه میمونه و میخواد بمونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد