مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

سخته!!!!

صحنه اول: شب یلدا - خونه یکی از اقوام


موبایلم به شارژه

می آم یه سر بزنم ببینم خبری هست یا نه

سر و صدای خنده و شادی رو از سالن می شنوم

وجود این سرو صداها بهم حس آرامش و گرمی و پشت و پناه میده

خانواده داشتن خیلی خوبه


یادم می آد که هـ الان تنها است

تازه طلاق گرفته

و خانواده مادریش هم (تنها کسانی که در دنیا داره)

کلاً گذاشتنش کنار

الان احتمالاً یا یه گوشه کز کرده و داره گریه می کنه

یا در بهترین حالت یه آهنگ گذاشته و داره تنهایی چایی می خوره

بدون اینکه کسی براش انار دون کرده باشه

یا سفره بلدا چیده باشه

یا سر و صدایی دور و برش باشه

که بهش حس پشت و پناه و گرما بده


بهش sms می زنم

توی بلندترین شب سال براش آرزو می کنم

آرزوی کوتاه بودن شب های زندگیش

و طولانی تابیدن آفتاب در روزهاش

برای اینکه باور کنه یه نفر هست تو دنیا که دوستش داره و به یادشه




صحنه دوم: پنجشنبه شب - دم در خونه


اومدم پایین که امانتیم رو از هـ بگیرم

سرم داد کشید که یه ربع معطل شده

چون هرچی به گوشیم زنگ زده نشنیدم

اومدم براش توضیح بدم که بابا با اینکه صدای موبایل زیاد بود

ولی وقتی 15 تا مهمون تو خونه ات باشه

احتمال اینکه صدای موبایل رو نشنوی زیاده

ولی دادش رو کشید و رفت


درکش می کنم که حالش خوب نیست

تنهاست

درد داره

ولی این رفتار هم انصاف نیست

این دفعه اول نیست که اینجوری برخورد می کنه

چند وقته که هر وقت عصبانیه، سر من داد می کشه


ولی این دفعه ناراحت شدم ازش

نمی تونم هم بهش چیزی بگم

هم درکش می کنم، هم ناراحتم

یه جوریم ... یه حسی توی دلم هست


نظرات 7 + ارسال نظر
بهارک شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:04

گناه داره... ولی تو هم عزیزی... خوب دیگه... همیشه حق به جانب یک نفر نیست... همه حق دارن...

همه حق دارن ..خوب بود این جمله!!!!

ققنوس یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 http://qoqnooos.blogfa.com/

موقعیت سختیه
فکر میکنم آدما حال بدشون رو پیش اونایی که بیشتر دوسشون دارن بروز میدن
سخت نگیر

اوهوم ..همینه. وقتی تو امین احساسات یه نفر باشی، اون هم جور حس و حالش رو می آره واسه آدم دیگه ... مرسی بابت همدلی

ندنیک دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 http://blue-sky.persianblog.ir

تو خیلی مهربونی. اینقدر که درد ادمها را به حون بخری

تو لطف داری ولی واقعاً دلم می سوزه احساس می کنم حمایتی که من ازش برخوردارم، زکاتش (به قول مسلمونا) اینه که از یه آدم بی پناه دیگه تا حد ممکن حمایت کنم

آتوسا سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:26

واااای عزیز چقدر نظر دادن سخته!!! هر چی فکر می کنم چی بنویسم بی فایده ست!!!

همین که میخونی و درک می کنی که سخته!!!! برای من بسه ..مگه خواننده قراره چی کار کنه؟

بوس

گرگنما سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:15 http:/http://haziunname.blogfa.com/

ادامه هم خواهد داشت؟ واقعی بود یا حالت داستان کوتاه؟
نوشتت سوال بر انگیختم کرد!!!

میله بدون پرچم سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:01

سلام
سخته واقعن... هم چوب بخوری و هم پیاز به نوعی

یک لیلی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 http://yareaftab.blogsky.com

سلام خانوم جان. کجایی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد