مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

خوشا شیراز و وصف بی مثالش

پنجشنه صبح 92/02/26 برای یک مأموریت کاری رفتم شیراز تا صبح شنبه 92/02/28


چه حضی بردم من!!!! چقدر آرامش و آسایش رو می شه توی این شهر لمس کرد ....


احساس می کردم توی تُنگ آرامش غوطه ورم ....



همه جا گل و درخت و چمن و لطافت و رنگ و آرامش و ... خلاصه همه حس و حال های خوبی که در کل زندگی دنبالشون می دوم ....



دلم نمی خواست برگردم


هرچه قدر هفته قبلش داغون و خسته کننده بود، آخر هفته رویایی بود


همه چیزش خوب بود ...وای دلم میخواست اونجا زندگی می کردم که آخر هفته ها میرفتم توی این باغ و بستان ولو می شدم روی جمن ها و به آسمون نگاه می کردم




خلاصه اینکه خیلی بهم خوش گذشت .... واقعاً لذت بردم ... کاش من شیراز زندگی می کردم .. توی یه همچین خونه هایی با یه پنجره که چنین منظره ای داشت ....




نکته: عکاس خودم بودم ...


نظرات 17 + ارسال نظر
الهه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:18

چه عجب ازینورا
منم یک بار رفتم شیراز تو زندگیم و دقیقن همین حس ها رو داشتم! خیلی شهر جالبیه شیراز، مخصوصن این فصلش..

دوره ترک تموم شد، دوباره دارم الوده میشم ..لامصب ابن اعتیاد لعنتی ....


جای شما خالی

بهارک شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:28 http://ishouldfly.blogsky.com/

تو اردی بهشت رفتی دیگه معلومه حال کردی. جالب بود. خوب شد که حال و هوات عوض شد. خوشحالم تو این اوضاع یکی بهش خوش گذشته. عالی بود. به ما هم سرایت کرد حال خوبت. به همسر بی نهایت خوش تیپت هم سلام برسون. خونه ما هم بیایین.

وای چقدر خوشحالم که تو خودت اومدی اینجا ..من لینک صفحه تو رو نداشتم ..این لینکدنی های بچه ها هم که هیچ کدوم به روز نبود

بهارک جونم جات خالی بود ....حتماً یه روز با هم میریم مسافرت .. قول میدم .. حتی اگر شده یه نصفه روز

ند نیک یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:12 http://blue-sky.persianblog.ir

تو تا شیراز اومدی یک خبری به من ندادی؟؟؟



من یادم رفت .. یعنی اصلاً حواسم نبود تو شیرازی ... اتفاقاً هم تنها بودم ..چقدر حیف شد

علی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:08 http://BARISH.PERSIANBLOG.IR

توجه کردین تا حالا اونایی که مثلا تو خود شیراز هستن و زندگی میکنن دیگه شیراز و این حس و حال خوبش براشون عادی شدن و رمقی ندارن ولی اونی که از یه جای دیگه میره اونجا به وجد میاد از این همه زیبایی.....اصولا زندگیمون هم فکر کنم این مدلی هستش.....

همیشه همینه ..جریان کوزه گر و این حرفاست ..به خصوص که آرامش زیادی هم رخوت می آره کم کم مگر اینکه از آرامش استفاده کنی برای خلاقیت ...

یک لیلی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:58 http://yareaftab.blogsky.com

خوش به سعادتتان. ایام به کام.
دیدن زیبایی های شیراز دست کم پنج روز کامل زمان می خواهد. امیدوارم قسمت شود.

لیلی بانو چطوری؟ دلمان تنگیده برای مصاحبت با شما
خودت برای خودت شیراز رو مقدر کن!!!! منتظر نشو ... حیف است

منیر دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:12

شیراز برای من هم بسیار بسیار منحصر بفرد بود . عید بود که رفته بودیم ... معرکه بود . اصلن انتظارش رو نداشتم
همیشه به سفرهای دوست داشتنی رفیق

مامان منیر به شهر ما خوش آمدی

یک لیلی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:28

فاتیما جانم هفت سال دانشجویی ام را در این شهر زیبا به معنای واقعی کلمه زندگی و عاشقی کردم. منظورم این بود که پنج روزی قسمت شما شود.
اما توصیه ات واقعا بجاست؛ هر آنچه را که می خواهیم خود باید مقدر کنیم. ممنونم.
و ما نیز به شدت دلتنگ و مشتاق دیداریم.

جداً؟ خوشا به حالت ای دانشجوی شیرازی!!!!!

هر زمان امر بفرمائید ما در خدمت هستیم ... مترجم جان پیگیر امور هستند

نیمچه روانی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 http://drmashmakh.blogfa.com

چه اصفهان گشنگیه این شیراز!

خعلی ...تازه کجاش رو دیدی؟ در ضمن آدم هاش هم گشنگ ترن ...باور کن

کاوشگر چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 http://samiteach.blogfa.com/

LIKE

خوش اومدید

فرزانه چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:20 http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
البته گمانم یراز یه ماه دیگر به این فریبندگی نباشد من تحمل گرما را ندارم
ولی بهار شیراز واقعاً رویایی است . نوش جانت

مرسی ..قسمت شما هم بشه هر بهار

سامان پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:18 http://seensheen.blogsky.com

باغ ارم حرف نداره

عفیف آباد حرف نداره، حافظیه حرف نداره، دلگشا حرف نداره، خانهز ینت الملوک و موزه فرش و نارجستان قوام که عمراً و ابداً حرف ندارن

تنها حرفی که می ماند، رفتن به شیراز است

سماء شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:33 http://saamaa.persianblog.ir

جای من خالی بوده، می دونم!

در حد تیم ملی!!!!! یه دوست اونجا پیدا کردم، از تو بزرگتر ولی عین خودت جوجه ....

جیک جیکات مستندام!!!!

متـــــــــین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 http://www.delkhoshiha.blogfa.com

سلام...نمیدونم چجوری سر از وب شما در آوردم...ولی خوب جایی اومدم...حال کردم ....دمت گرم کاکو....عجب عکسایی گرفتی...ایول داری مشتی...تو شیراز از این خونه قدیمیا زیاده...به اتاقاش میگن پنج دری...یا هفت دری...خوش اومدی بهر حال...
شیرازو میگن نازه واسه ی افتاب جنگش
جنگ..jeng:محکم...تیر...توپ...خیلی...زیاد....قایم...اساسی...

قربانت کاکو .... من شیفته شهر شماهستم ..اگر کار داشته باشم می آم شیراز زندگی کنم .... این خونه ها هم واقعاً نعمتی هستند ..توی حیاط این موزه فرش فارس من یکساعت همین جوری ولو نشستم و آرامش داشتم .... آفتاب جِنگش هم خریداریم....

نادریان دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 http://naderian.blogsky.com

سلام
خیلی خوشحال شدم کسی از دیدن شهرم این همه لذت برده...
به هر حال بهار شیرازه و... البته توی نظرات هم بود که ما خودمون شاید دایم این لذت رو نبریم اما باز , بودن کنار حافظ لطف خودش رو داره!
دو تا ایراد که ثابت کنم ما حقوقی ها کلا ایرادگیر هستیم:
1. خوشا شیراز و وضع بی مثالش درست تره
2. حظ بردن درست تره البته اگه منظورت بهره و نصیب بردن باشه
شاد باشی

برید حالش رو ببرید ..نوش جانتان ..ارزانی وجودتان



احساس کردم یه جائیش می لنگه ها ... نگو وضع بوده، نه وصف ... ولی خب یه کم خودشیفتگی به نوشته اضافه کنی، من با درمنظر گرفتن تعریف خود نوشته "وصف بی مثالش"

در مورد حظ هم شما حق دارید ..من هرچه قدر با مفهوم زبان و انشا حال کردم، کلاً هیچگاه دیکته ام خوب نبوده،

نادریان دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 http://naderian.blogsky.com

راستی عکسها واقعا خوب بودن !

ممنونم ..بالاخره یکی از عکس ها تعریف کرد ....

آه جناب نادریان

اگر بلاگ نبود و محدودیتهای مربوط به خودش، همه عکس هام رو می گذاشتم ولی اون شمعدونی عشق من بود .. خانه زینت الملوک و نارنجستان قوام عشق من بیدن ... اصن از فکر کردن بهشون هیجانزده میشم

هر دفعه میرید جای منو خالی کنید

هیچکس پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53

فک کردین برای چیه که شیرازیا به سختی مهاجرت می کنند.بچه هاشون با رتبه تک رقمی همین دانشگاه شیراز روترجیح میدن و دخترا و پسراشون اولین شهری که برای زندگی انتخاب میکنن شیرازه؟شیرازیا حتی به سختی سفر میرن و برن هم زودی برمیگردن...من که گفتم قبلا هم.توایران باشی یه جا جز شیراز زندگی کنی باختی.عادی نشده برامون.من هر روز خوشحالم که توی شیرازم.امن و زیباست.

متـــــــــین شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:34 http://www.delkhoshiha.blogfa.com

اگر چه زنده رود آب حیاته

ولی شیراز ما از اصفهان به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد