مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

افراط

دیشب تا 5 بیدار بودم، 3 تا فیلم دیدم، یکیش "دختری با تتوی اژدها" بود ... قصه فیلم ظاهراً یک دستان جنایی است ولی وضعیت اسف بار روانی انسان ها، دیدگاه های افراطی و وحشی گریی که حتی قوانین مترقی کشوری مانند سوئد هم نمی تونه از الیزابت (یکی از اعضای جامعه) در مقابل اون حفاظت کنه ...


واقعیت های فیلم خیلی دردناک بودند ... اما غیر از این به شخصه خیلی با الیزابت هم ذات پنداری داشتم .. احساس می کردم ترس ها، غم ها و تنهاییش برای من خیلی واقعی و ملموسه، از دیدن اینکه در مقابل همه سختی ها، به هوش و قدرت درونیش تکیه می کنه لذت بردم، درواقع احساس قدرت بهم دست میده ولی خب در نهایت، باز هم الیزابت از باز کردن حریمش به روی آدم ها ضربه می بینه،


یه عدم تعادل بین تنهایی دخترک و نزدیک شدنش به آدم ها وجود داره که هر دفعه بهش ضربه میزنه و این ضربه ها این سیکل معیوب رو تقویت می کنه ..این قسمتش ترسناک بود



عدم تعادل و افراط و تفریط همه جوره منجر به فاجعه میشه ..





نظرات 3 + ارسال نظر
یار آفتاب پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

به قول پدر : کسی از بی اعتمادی ضرر نکرده .
مفهوم مخالف را نمی نویسم دیگر ...
تلخی هر چه ناگفته بماند بهتر است.

بنویس عزیز من!!!! ما استقبال می کنیم

مترجم دردها شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:29 http://fenap.blogsky.com

سلام
من این فیلم رو دیدم و خیلی دوستش داشتم،البته بخشی از اون به این جهت که سینمای دیوید فینچر رو دوست دارم و اگر باقی فیلم هاش نظیر "7" و یا "باشگاه مشت زنی" و ... رو دیده باشی هم عقیده با من هستی که در راستای باقی ِ فیلم های دیوید فینچره،یا دست کم از همان جنس.

...

در ادامه هم نصفه شبی چیزی به ذهنم نمی رسه بگم،شرمنده

دقیقاً موافقم و البته از طرفدارانش هم هستم در حد تیم ملی!!!1 باشگاه مشت زنی از اون فیلم های مورد علاقه منه

گیتی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 http://gitiii.blogfa.com

کسی میخواهد برای زندگیش خسته کننده اش انگیزه ای پیدا کند وصدای خنده هاوگریه های کودکی سکوت کش دار وخسته خانه اش را بشکند 10 سال است برای رسیدن به این آرزو تمام راه های ممکن راامتحان کرده و به نتیجه نرسیده حالا دکتر بهش پیشنهاد کرده از طریق اهدا تخمک شاید این آرزو محقق شود و این دوست حاضر است از کسانیکه شرایط لازم را دارند با پرداخت مبلغی کمک بگیرد
کسانیکه مایل به این کار هستند می توانند با تلفن 09376334559تماس بگیرند یا با مراجعه به وبلاگ اینجانب کسب خبر نمایند
دوست عزیز جسارتا از وب شما کمک گرفتم یکی بخاطر روحیه ای بود که در شما سراغ داشتم واینکه وب پر مخاطبی داری بهرحال اگر به این نتیجه رسیدی که جایش در وبلاگ شما نیست وآنرا نمایش ندهید نظرم در مورد شما عوض نمیشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد