مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

چقدر حال من خوبه!!!!

می نویسم و پاک می کنم

انگار که کلمات توی ذهنم ظرفیت بیان افکارم رو ندارند

دنبال کلمه های جدید می گردم

ولی کلمه ای که من رو توصیف کنه الان ندارم

یه توده در هم تنیده از شادی، ترس، امید، عشق، شور و غم


شاید به خاطر هوای پاییزه

این شوریدگی، سرگشتگی

این بی قراری


دلم می خواد با سهراب بخونم

"در دل من چیزی است، مثل یک بیشه نور، مثل خواب دم صبح
و چنان بی‌تابم، که دلم می‌خواهد
بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه.
دورها آوایی است، که مرا می‌خواند"


یا شاید با ناظم حکمت که میگه:

"تو را دوست دارم،

چون نان و نمک

چون لبان گر گرفته از تب

که نیمه شبان در التهاب قطره ای آب

بر شیر آبی بچسبد!"


حالم حالِ خوبیه!!!!


نظرات 6 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 http://dastforosh.blogsky.com/

چه روح بی قراری داری. با این شیدایی ممکن چند سال دیگه خسته و رفته بیافتی یه گوشه ای و ببینی دیگه حتی انرژی برای کارای کوچولوی روزانه هم نداری

نه برادر جان!!! ما که اول راه نیستیم ...این هم دفعه اول نیست ... افتان و خیزان می رویم

نِد نیک یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:24 http://blue-sky.persianblog.ir

خوشحالم برای تو و حال خوبت. و اون لب گر گرفته در التهاب آب

آی آی آی آی!!!!! لب گر گفته رو نگو ...

پیانیست یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:19

شکر خدا که خوبی. مام خوبیم.

مترجم دردها یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:14 http://fenap.blogsky.com

تو را دوست دارم چون نان و نمک

این قسمت را در اس ام اس ها زیاد به کار می برم

...
آبجی ما قراره کافه نادری دور هم جمع بشویم،چند تایی از بچه های وبلاگستان،نظر مساعد داری؟می آیی ببینیمت - اگر کاری پیش نیاد البته - و دور همی بگپیم بعد از هشت ماه،حالا من باهات بیشتر هماهنگ می کنم.شما هم پایه باش!

من پایه می باشم برادر جان

سماء سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:50

ما را همین بس که حالتان حال خوبی ست بانوووو...

ارادت های مرا تحویل بگیرید!!!

جیک جیک برای لبان گر گرفته...ولی نه از تب!

جیک جیک شما بر قلب ما می نشیند

یار آفتاب سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:18

حال خوبت مستدام !
مرا می شناسی.

آری آری می شناسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد