مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

فاطمه!!! ازت راضیم!!!

چقدر جای من اینجا خالی بود؟


دلم تنگ شده ... سرم بابت کار خیلی شلوغ شده ..وقتی هم میرسم خونه واقعاً تمایلی به زل زدن به مانیتور ندارم، برای همین کم پیدا شده ام ...


بعضی وقتا سری به بروبچز میزنم، میبینم که خیلی ها کم رمق شده اند، ولی خب خودم از همه بدترم ..


بعد از دماوند قرار بود بریم سبلان که میسر نشد .. ولی احتمالاً توی یک ماه آینده سبلان میریم، دوره سنگ نوردی هم شروع میشه که من دارم براش پر پر می زنم ...شرایط مالی واقعاً امسال فشار آورده ، دلم میخواد دوباره فرانسه رو شروع کنم ولی امحدودیت های مالی خیلی زیاده، شاید وقتی کلاس T.A تمام بشه، برم سراغش.


تصمیم گرفته ام حداکثر مهرماه سال 93، از ایران برم برای یه فوق لیسانس دیگه توی اروپا، اگر بشه اتریش یا فرانسه. اگر بتونم منابع انسانی، ولی دوره های مدیریت خیلی گرون اند. روانشناسی هم دوست دارم، شروع کرده ام به مطالعه برای تصمیم گیری


زندگی شلوغ من!!!! مثل همیشه ... فقط یه فرقی که داره اینه که دارم سعی می کنم لذت رو توی مسیر هم ببرم، چون به این نتیجه رسیده ام، هیچ ایده آلی وجود نداره که من بخوام بدوم تا بهش برسم، هرجا برسم، باز هم بالاتری هست ... می خوام توی این مسیر رفتن شکوفا بشم، توی تک تک لحظات هدف رو لمس کنم، رسیدن به اهداف خیلی مهمه، ولی وحی منزل نیست ... از ایده آل گرایی مطلق خسته ام ..هیچ ایده آلی وجود نداره، چون آدم یه موجود زنده و پویا است که شرایطش هر لحظه تغییر می کنه و در نتیجه ایده آل ها هم عوض میشه ... فقط باید برنامه ریزی کرد والبته از تغییر نترسید. از اینکه متوجه بشم جایی رو اشتباه رفته ام نترسم و پا پس نکشم ..این حرفا در عمل خیلی سختند ولی همین که الان اینجا هستم راضیم


کوه رفتن، به خصوص دماوند، واقعاً مصداق این قضیه بود .. توی مسیر، لذت جلو رفتن، متر به متر بالا رفتن و از زمین فاصله گرفتن رو واقعاً حس کردم، اون بالا رسیدن لذتبخشه چون تو به مسیری که اومدی فکر می کنی، نگاه می کنی، حتی شاید خیلی مواقع به قله نرسیم ولی نزدیک قله بودن، از زمین فاصله گرفتن، اون سختی رو تحمل کردن، تجربه گام برداشتن با ترس و احتیاط و تدبیر، خیلی خوب بود .. خیلی متفاوت بود ... 


کوه مثل کلاس T.A برای من خیلی نتایج خوبی به بار داشت و دارد .... خوشحالم ..راضیم!!!





نظرات 7 + ارسال نظر
بعد از سلام چه می گویید؟ دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:03 http://afterhello.blogsky.com

سلام و همیشه در سلام
و البته ارزوی موفقیت
از طبیعت گردی و کوه نوردی هم لذت می برم

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:09

خانمی فرانسه که رفتی مواظب باش آخه اونا خیلی سک باز هستند
راه که می ری زیر پایت را بپا تا کثافت سگی زیر پایت نباشد

شما؟ از کامنت بی نام خوشم نمی آد

رها از چارچوب ها جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 http://peango.persianblog.ir/

سلام
خوشحالم که راضی هستی
هیچ چیز از این مهمتر نیست
اگه راهی فرانس هستی بگو که ذوق کنیم
در ضمن محتویات کامنت بی نام رو تکذیب می کنم

من چاکر شما هستم ..

فرانس اگر ما را راه دهند، با سر می رویم ...

mina شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:00

آرزومه که به همه آرزوهات برسی . از صمیم قلب خوشحالم . فقط دوست دارم بدونی که در مورد تصمیماتی که می گیری اینطور نیست که همه فکر کنن تو داری اشتباه می کنی ولی چون خودشون وابستگی ها دست و پاشونو بسته و دلشون می خواد ولی پراشون بستست ، به خاطر این واکنشای عجیب نشون می دن.

خانم مینا خانوم!!!!! چقدر من تو رو دوست دارم ..ممنون از حمایتت

سماء دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:39 http://saamaa.persianblog.ir

آآآآآآآآآآآآخ جوجه دورت بگرده فاطمه...
فاطمه؟
فاطمه؟
فاطمه؟
ازت راضیــــــــــــم....
عالی...عالی...عالی...
این حس و حال ها رو لمس میکنم و هر لحظه ازشون یاد میگیرم...

جوجه جوجه طلائی!!!! نوکت سرخ و حنایی

خوبی عزیزدل؟ زندهای؟ جیک جیک می کنی؟ فاطمه دورت بگرده

سید محمد مهدی صدری جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:00 http://smmsadri.parsiblog.com/

با سلام و تقدیم احترام
منم یک بار به سبلان صعود داشتم؛ اما هنوز دماوند نرفتم. کوهنوردی علاوه بر آرامش درس‌های خوبی به آدم می‌ده.
موفق باشید خواهر

سپاسگزارم ... آرزو می کنم قسمتتون بشه

یاسمن پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:23

کاش یکم عینه تو جسارت تجربه چیزای جدید رو داشتم.ولی معمولا فقط حرفش رو می زنم.امروز جدی تر از همیشه به باز کردن یه کافه کتاب و دل کندن از همه چی فکر کردو و مشورت با چند نفر.دلم کوه، تاتر، کافه، کتاب،عکس،نقاشی و آدم هایی مثل تورو می خواد و البته به اضافه عشق.چقدر دور وایسادم ولی ...

هموون اندازه کهمی گی جسارت نداری، به نظر من داری بیشتر خودت رو دست کم میگیری ...جدی باش روی چیزهایی که می خوای. خواستن تنها جواب نمی ده ..مسئولیتشون رو بپذیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد