مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

دوستی

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم 

 

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی 

 

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------

عزیز کرده ای از سفر برگشته، دوست دارم سر روی شونه اش بزارم و صمیمانه براش سخن بگم، اما شرایطش وجود نداره، با این حال همین که احساس می کنم حضورش به من نزدیکه، آرامش و آزادی توی وجودم جریان داره 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------- 

"دوستِ تو نیازهای برآورده ی توست.  کشتزاری است که در آن با مهر تخم می کاری و با سپاس از آن حاصل بر می داری. سفره نان تو آتش اجاق توست. زیرا که گرسنه به سراغ او می روی و نزد او آرام و صفا می جویی.

به سراغ دوست مرو، مگر برای خوش کردن وقت ، زیرا کار او این است که نیاز تو را بر آورد، نه آنکه خالی درون تو را پر کند. و شیرینی دوستی را باخنده شیرین تر کن ، و با بهره کردن خوشی ها" 

  

"بخشی از کتاب پیامبر، نوشته جبران خلیل جبران"  

 

 

هرکجا هست، خدایا به سلامت دارش

نظرات 14 + ارسال نظر
ن د ا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 http://bluesky1.persianblog.ir/

اگه عزیز کردت نیکا باشه که همین الان از اونجا بر می گردم. و اییییی یه دل سیر چاق سلامتی کردیم. البته تو دلمون. تو فضای مجازی به دو خط نکشید.
این جبران خلیل چه دوست خوبی داشته. این روزا شاید فقط تو دنیای مجازی بتونم پیداش کنم.

باید می نوشتم دو تا عزیز کرده چون موقع نوشتن به یاد نیکا هم بودم .... دوست خوب واقعاً این روزا خیلی کمیابه ....


حالا ما جزو دوستان مجازی شما حساب میشیم یا اینکه فقط آشنای مجازی هستیم؟

سماء یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:39 http://saamaa.persianblog.ir

گل
در اسرع وقت با نظرهای حکیمانهء خود شما را خوشحال میکنم.
این گل فقط برای ابراز وجود است و ارزش دیگری ندارد!
به خاطر شرایط بدنی قادر به خواندن نوشته های دلنشین شما بانوی ایرانی نیستم!
شادزی.
و یک آی لاو یویه خصوصی!میدونی که سنت تو آلش کردم!ماچ

خانم شما همین چوری که می نویسی حکیمانه هست حالا وقتی که بخوای هدفمند حکیمانه بنویسی چه شود دیگه ..ایشالا زودتر خوب خوب خوب بشی ..

میله بدون پرچم یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:26

سلام
از گزند حوادث دور باد این دوست

الاهیییییییییییی آمین ...

بلندترین یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:25 http://www.bolandtarin.blogsky.com/

با من دوست می شی؟

ما الان دیگه با شما خیلی دوستیم فیلسوف ...

ن د ا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:09 http://bluesky1.persianblog.ir/

من تا حالا اینجا تو رو دوستی صدا نکردم؟ پس لازم شد دوباره صدات کنم.
دوسی دوسی دوســــــــــــــــی
حالا دوسی هم شدیم؟

فاطمه جون جون، لینک منم تو پیوندات درست کن. مرسی

مرسییییییییییی ...دوسی ...خوبه ..دوست می دارم

رها از چارچوب ها یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:32 http://peango.persianblog.ir/

آقا ما ااااااااای کیفور می شویم اسممان را در کامنتهای دوستان می بینیم
چقدر شماها با صفایین به خدا
.
فاطمه جان الهی که همیشه خوش باشی و خرم
این ندای ما عزیزی است که نگو و نپرس

خانم صفا از خودته ....

یکی از همکلاسی های پسر باقیمانده از دوران لیسانس ما هر وقت ما دخترا واسه همدیگه قربون صدقه می ریم، کلی حسودی می کنه، مطمئنم یکی هم همین وزا می آد اینجا نسبت به این ابراز ارادت ها حسادت خودش رو اعلام می کنه

پیانیست سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:51 http://baharakmv2.blogsky.com

خدایا آمین...

آمییییییییییین

عارف سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:53 http://chert-pert.blogsky.com

ایشالا ک دوستان هرجا هستن خوش باشن چه کنارمان باشند چه در دلمان !

پاراگراف قشنگی بود ولی در این دنیای مدرن دل خوش کردن به این حرفها یعنی مرگ تدریجی آرزوهایمان !

وجودم پر شده از تویی ک نیستی !

نگووووووووو !!! دوست خوب هنوز هم تو دنیا زیاده ..سخت پیدا می شن ولی هنوز هستند ..یکیش خود من!!!!

کارینو سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 http://shoele.blogsky.com

الووووووووو
بانوووووووووووووووووووو

در و باز کن

بانووووووووووووونگارنده هوووووووووووووووو


سلام خانوم خانوما
من.... کارینو.... تو..... نگارنده......... من .... فراموش..... نه امکان نداره.....

درسته حواسم گاهی پرت میشه از کوه اما خب قسمت دوستان در مخزت بتن آرمه ای قرار داره و بهش هیچ آسیبی نمیرسه





الاهیییییییییییییی ... ما چاکر شما هم هستیم ..... بالاخره واسه تو که می تونم خودمو لوس کنم، هان؟

آدمک سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 http://www.nightthoughts.persianblog.ir

شمع را باید از این خانه برون بردن و کشتن
تا که همسایه نداند که تو در خانه مایی
کشتن شمع چه حاجت بود از بیم رقیبان
پرتو روی تو گوید که تو در خانه مایی

آخ من عاشق این شعرم !!!‌

چقدر خوبه که این روزا هر وبلاگی که می رم حرف از عزیز و عزیزکرده های برگشته بیشتر از عزیز و عزیزکرده های رفته است.

به به!!! بابا شعر!!! بابا پرتوی روی یار رو عشق است

آره عزیز از سفر برگشته .. رابطه من با این دوستم اینجوریه:

"گاهی دور، گاهی نزدیک" ... ولی عمقش زیاده ... خیلی دوستش دارم ... حتی وقتی راجع بهش حرف میزنم حالم خوب میشه

سماء سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:21 http://saamaa.persianblog.ir

تو جواب کامنتای منو نمیدی نمیگی دل جوجه ایه من میشکنه اونم در این شرایط بحرانی که عطش محبت وجودم رو فرا گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه فاطمه تو دیگه چراااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من حسسسسسساسسسسسم!
ای جانم رفیق ای جانم رفاقت!خوشا به سعادت این رفیق نامی که با نام بردن نامش هم تو دلت قاراشمیشی به پا میشه بابا دمتون هات!ما که جواب کامنتمون رو هم نمیدن!مردم غایب میشن از نظر عزیزتر میشن ما غایب گشتیم و فراموش شدیم.....!هههههی خدا!
بگم پیشی بیاد منو بخوره!من همون سماء دیروزم خانوم، عمل زیبایی نکردم که نشناسی ظاهر بی تغییر مونده کمی زرد و بیحال و لاغرتر آنچنانی نیست که نشناسی....!
من سماء اینجا وبلاگ یک رفیقه نارفیق آی لاو یو بانو!
زیاد حرف زدم!دل پرم حرفها داره....
شاد باشی بانوی مهربان!

هی وای من که جیک جیک تو را وسط همه هیاهو ها یادم رفت پاسخ بدم

الاهیییییییییییییییییی ..عزیزم ..... خودم حبست رو می کشم جوجه .... من بد، من بی وفا، ولی تو با وفا باش با ما دوست بمون ..باشه؟

جیک جیک مستدام جوجه

آدمک چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 http://www.nightthoughts.persianblog.ir

سماء جون بذار یه چیزی بگم دل این فاطمه بانو هم بشکنه

جناب سعدی می فرمایند:

اگر من ناجوانمردم به کردار
تو چون جوانمردان بر من گذر کن

حالا این فاطمه بانو جواب کامنت شما رو نداده که شما نباید گوشی رو برداری زنگ بزنی به پیشی بگی بیاد شما رو بخوره

حالا هااااا .. سما هم ببخشه مثل اینکه حکیم نمی خواد ببخشه ...

منیره چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:54 http://rishi.persianblog.ir/

عزیزت به سلامت بادا

یاسمن جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:03

دوستان شما دعای مستجاب شده شمایند...


شاید تو دعای خیلی روزهای من بودی

چقدر خوبه که یه نفر اینجوری برای من می نویسه!!!! تو خودت هم دعای مستجاب شده منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد