مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

زندگی من قشنگه!!!!

چقدر سخته وقتی دوست داری یک عالمه حرف و حس و انرژی رو بریزی بیرون 

 

ولی نمی تونی،  

  

دیروز روز عجیبی بود ......

 

دیروز زندگی روی سختش رو بهم نشون داد  

 

 

 

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
ایمان سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:50 http://istgaah.bloghaa.com

روزهای سخت زندگی ازتون دور باد...

خوشبختانه با همه روزهای سخت، زندگی قشنگه .. اگه احساس کنی وجودت ارزشمنده، اگه ببینی می تونی مفید باشی، زندگی قشنگه

پیانیست سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:50 http://baharakmv2.blogsky.com

استاد میشه این قسمتو بیشتر توضیح بدین؟ ما خوب متوجه نشدیم. اگه تو امتحان بیاد چی بنویسیم؟

دخترم اگر تو امتحان اومد بنویس "رجوع شود به آنچه در 24/5/90 بر فاطمه کاشفی گذشت"
همینو بنویسی نمره کامل این سوال رو میگیری .. چون مهم اینه که من یادم نره چه روزای سختی گذشته اند و چه روزای خوشی اومده اند و در تمام روزهای سخت زندگی، چه چیزایی باعث شد دلم به زندگی قرص بشه

نادی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:45 http://ashkemah.blogsky.com

عزیزم.
امیدوارم بتونی از پس سختیها بر بیای

همیشه به دعا نیاز دارم

آدمک چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 http://www.nightthoughts.persianblog.ir

تا به حال از بقیه در این مورد سوال نپرسیدم ولی در مورد خودم موضوع اینه که گاهی اوقات روزهای سخت رو دوست دارم به خصوص وقتی که توی روزهای خوشی بشینی و اون روزهای سخت رو به خاطر بیاری.

یادم نمی آد کجا ولی یه جایی خوندم که خدا هیچ وقت سختی های فراتر از توانایی افراد بهشون نمی ده و هر چقدر که سختی هات بزرگتر باشن یعنی اینکه به نظر خدا به همون اندازه قوی هستی.

نمی دونم درباره دیگران تا چه حد درسته ولی درباره من خیلی درست بوده. یعنی تا به حال با هر سختی که روبرو شدم آخرش من موفق شدم.

ولی با همه این اوصاف مثل خیلی از انسان های دیگه همیشه روزهای آرام و آسون رو بیشتر دوست داشتم و دارم.

روزهای آروم و آسونی رو بعد از یه روز سخت براتون آرزو می کنم

دقیقاً این حرفیه که من همیشه به همه می گم وقتی که احساس می کنن کم آوردن،
من هم اعتقاد دارم آدم ها با ظرفیت کم همون سختی و فشاری رو تحمل می کنند که آدم های با ظرفیت زیاد توی فشارهای شدید اون رو تحمل می کنند

ممنون بابت آرزوی قشنگتون...

میله بدون پرچم چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16

سلام
امیدوارم به سلامت گذشته باشد.
و برای روزهای سخت تر آماده تر باشی چون سختی زندگی نسبیه و همیشه روزهای سخت تری هم ممکنه در راه باشه

گذشته،‌جای زخم فقط مونده، اون هم فکر نکنم زود خوب بشه

خیلی جالبه .. از وقتی که شروع به نوشتن کردم تعداد روزای سخت خیلی زیاد شده، سال‌های گذشته به نسبت روزهای آروم تری داشتم

منیره چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:22 http://rishi.persianblog.ir

امروز یعنی همیشه فردایی هست هرچقدر که روز سخت بی عقربه باشه . امروز و فردات قشنگ

بی عقربه رو خیییییییییلی خوب گفتی منیره جونم

منیره چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:24

فاطمه جونی بیا یه وبلاگ مخفی بزنیم اشتراکی ... بعد هرچی دلمون خواست بنویسیم توش . فقط خودمون هم بدونیم و خواجه ی شیراز

من موافقم .. میشه بد و بیراه هم گفت؟

بلندترین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:03 http://www.bolandtarin.blogsky.com

این که بد نیست
مهم اینه که فردا چه رویی می خواد بهمون نشون بده
یا با چه رویی می خواد خودشو نشون بده
به هر حال یکی از این دوتاست!

عزیزم در نهایت اعتماد به نفس فردا هم خودش رو بهمون نشون می ده!!!! شک داری؟

محمدرضا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:03 http://www.hazion.blogfa.com

مطمئنی که این روی سختش بوده؟!!![گل][گل][گل]

اصلاً مطمئن نیستم ولی یکی از سخت ترین ها بود .... میشه اینقدر منو نترسونید؟

پیانیست چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:22 http://baharakmv2.blogsky.com

واقعا فردا روش میشه خودشو به ما نشون بده؟

یعنی تاحالا امتحانش نکردی چقدر روش زیاده؟

ققنوس خیس جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57

سختی و آسانی در کنار همدیگر معنا می یابند !

موافقم ولی غر زدن گاهی تحمل سختی رو آسون تر می کنه ....

منیره شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:46 http://rishi.persianblog.ir

چرا یه غر جدید ... ببخشید یه پست جدید نمیذاری یه کم دلمون واشه ؟ به خدا مردم از دلتنگی ... غر بزن دیگه بلا می سر

برای اون وبلاگ مخفی هم یه اساس نامه مینویسیم جانانه فحش های زنانه مجازه ...

نمی تونم ... اصلاً یه جوری هستم ... بابا بیا راش بندازیم یهاسم باحال هم بزاریم،‌ به هیچ کس هم نگیم که این ماها هستیم .. نیکا هم می خواد باشه ها ... الان سر و کله بهارک هم پیدا میشه

نیکادل شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:56 http://peango.persianblog.ir/

سلام
فاطمه جان باور کن من هم اونقدر روزهای پر ماجرایی رو پشت سر گذاشتم که خدا می دونه ولی نمی دونم چرا قلمم خشکیده ...
راستی اگه خواستین رازهاتون رو به همدیگه بگین منم شریک، چند نفری محکمتر می تونیم نگهشون داریم که فاش نشن

باشه باش تو رو هم بازی رازداری بازی می دیم

منیره شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:57

میگم این وبلاگ مخفی رو جدی بگیرین جالب میشه ها . اسم های جعلی ...همو نشناسیم هرچی دلمون خواست بگیم بگذار فکر کنم اصلن چی می خوام بگم ؟ من با اسم خودم میام بابا جعلی حال نمیده

منیره یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:51

فاطمه جون برای بهارم نوشتم . ولی گمونم اسم جعلی فایده ای نداره بهار هرجور بنویسه من میشناسمش منم هر جور بنویسم شماها منو میشناسین . نیکا هم همینطور . باید رمز دار باشه اگه بخوایم فقط خودمون بدونیم . ولی راستش از الان بگم من خیلی راز ندارم شاید به خاطر رونق وبلاگ برای خودم بسازم . ولی مثلن یه وقتی دلم میخواد با بیحیایی بنویسم که روم نمیشه . همین دو سه تا پست اخری دوتا از دوستا فکر کردن عاشق شدم . خدا مرگم بده . یکی از خیلی مهربونا فکر کرد ممنوعالورودم . خوب شد یه عالمه شو پاک کردم وگرنه بچه ها اینقدر مهربونند که نگران میشن . اونقدر که بد برداشت میکنن. خودمم همینطور شاید وقتی نصفه نیمه مینویسه کسی راز آلودتر از وقتیه که همشو می نویسه . بالاخره روش فکر کن یه روزی ما همو میبینیم . ببین اینقدر زندگیا عوض شده که دیگه کسی تعجب نمیکنه که مثلن منی که اینجا انتظار شوهرم رو میکشم و براش توی وبلاگم مینویسم عاشق یکی دیگه بشم با دوتا بچه . همین دیروز یکی از دوستام به خودش جرات داد بعد از اشتباهش راجع به من رازش رو برام بگه . داشت دق میکرد خودش با داشتن دو تا بچه این اتفاق براش افتاده درکش برام راحت بود خیلی راحت . فقط بهش گفتم دیگه تو وبلاگت ننویس داری خودتو بد جوری لو میدی . تازه همه رو به کیش خویش پنداری . من دلم برای دوستامو شوهرم تنگ شده . ولی خب یه وقتایی ادم دلش میخواد مگوهاشو یه جا بنویسه . همه مون پیش میاد حرفای مگو داشته باشیم . همه ی حرفا عاطفی و عشقی نیست . کاش یه جا اینقدر راحت باشیم که اگرم یه روز همو دیدیم از گفتن حرفامو ن پشیمون نشیم . بهش فکر کن عزیزم .

برات جواب نوشتم خصوصی

پیانیست یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 http://baharakmv2.blogsky.com

آخه زندگی بی تلاطم و راکد و گندیده من چه موردی برای غر میتونه داشته باشه؟ ولی پایه ام که منم از تو زندگیم یه چیزایی در بیارم که راجع بهش غر بزنم و تحمل همه چی رو آسون کنه برام. مشکل کلا اینه: نمیتونم پیانو بزنم. وای چقدر حاد و نفس گیر...

عزیزم همیشه چیزی برای غر زدن پیدا میشه .. فوقش هم تو موضوع کم بیاری بیا برای موضوعات من غر بزن .. من ساپورتت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد