مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مغز درد!!!!

امروز تو خیابون دست یک نفر قناری دیدم. گفتم فروشیه؟ 

گفته :نه ... رفیقمه..... 

 

به سلامتی همه اونهایی که رفیقشون رو نمی فروشن 

 

 


این روزها حال خوشی ندارم. انگار که در برزخ گرفتارم.توان نوشتن از آشوب دلم را هم ندارم. برای همین ساکت هستم. حتی توان نظر دادن ندارم.  

این روزها روزهای داغی است هم در بیرون، هم در درون 

 

بعد از سال ها، احساس ناتوانی می کنم. مدت ها بود که در این شرایط گرفتار نبودم. نمی گویم امیدم را از دست داده ام ولی ترس و اضطراب عجیبی دارم.

 

مغزم درد می کند. اگر شرایط تغییر نکند،‌واقعاً نابود می شوم. 

 

ته نوشت: تو رو خدا نگید خودت باید شرایط رو عوض کنی. دلم بیشتر همدردی می خواد تا راهنمایی

 

در اندرون منِ خستهِ دل ندانم کیست 

که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

نظرات 10 + ارسال نظر
بلندترین سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:54 http://www.bolandtarin.blogsky.com

سلام عزیزم

هرادمی توزندگیش به این حالت دچار میشه

مهم نیست به چه دلیل مهم اینه که گاهی وافعا همه چی بده

فقط می خوام بگم همیشه این حالت ها موقتیه

خاصیت طوفان اینه که همیشگی نیست

برات آرزوی آرامش می کنم

بهترین آرزوی ممکن برای من در این روزها همینه ...مرسی

پیانیست سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:15

سلام. خیلی ناراحت شدم. فقط میتونم بگم میگذره. موفق باشی...

ناراحت نشو دوستم ... امیدوارم به خیر و خوشی بگذره

میله بدون پرچم پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55

سلام
اول به سلامتی این x درصد از رفیقامون! (ایکس عددی است بین صفر تا صد)
....
امیدوارم در فاصله اتمام این دوره و شروع دوره مشابه بعدی یک آرامش توپ در انتظارتان باشد... و همچنین برای خودم و همه دوستان دیگر... به قولی انسان شقایقی است که با داغ زاده شده است...

آمییییییییییییییییییییییییین

بید مجنون پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:16 http://fenap.blogsky.com

انگار این متن را من نوشتم.بی کم و کاست.فقط من رویم نشد که بنویسم.یا اینکه میلم نبود.یا هر چیز دیگری.برای من هم همین گونه ست

امیدوارم شرایط تغییر کند برای شما هم. چون می دانم چه دردی را تحمل می کنید

پیانیست شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 http://baharakmv2.blogsky.com

یه سر بیا ساری بسازمت... ناراحت نشی. شوخی بود. خوبی؟

خوبم... بهترم .. در نهایت خودم تصمیم گرفته ام شرایط رو عوض کنم. سعی می کنم ساری هم بیام... تو مرداد ماه حتماً میام.

هربرنامه فرهنگی برای مرداد ماه سراغ داری خبر بده.. می خوام به تغذیه روح بپردازم

امین یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:11 http://jeninediroz2.blogsky.com/

این نیز بگزرد

دنبال هم درد نگرد دنبال همیار بگرد
همدرد کسی نباش اما همیار مردم باش

به قول دوستمون بزودی طوفان تمام میشه
فاطمه جان منتظر رنگین کمان باش

پس منتظر باشم بارون بباره که رنگین کمان پدیدار بشه .. البته تصمیم گرفته ام خودم طوفان و رگبار رو ایجاد کنم.به هر حال برام دعا کنید

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:42

سلام
همدردی میکنیم
تو فیس بوک بودم عاشقانه های فخرالسادات محتمشی بور رو می خوندم و نهار می خوردم زخم معده ام درد میکنه . جهنم درک کارد بخوره این شکم من الان باید جلوی سفارت ایران باشم تو المان و همراه عزیزان تو زندان اعتصاب غذا کنم و از کرسنکی بمیرم نشستم سر میز غذا تو اروpا کنار بجه هام کارد بخوره این شکم
عزیزم کافی بود ؟ خودت خواستی خواهر. ببخش منو جان منیر

این همدردی بود؟

یعنی اینکه بشینم به اون چیزا فکر کنم درد خودم یادم بره؟ خوب البته درد اونها اصلاً با درد من قابل مقایسه نیست .. اونها هزاران درد رو در هر ثانیه تحمل می کنن ولی خوب من هم به خدا سوسول نیستم ...

تازه اصلاً هم ناشناس نبودی ....

مهدی یار یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:25 http://siiedmahdi.parsiblog.com/

اخطار ... اخطار ... اخطار ...
نتیجه ی رای گیری گوگل برای نام خلیج فارس در مقابل خلیج عربی رو به وخامت است ... سهم خلیج فارس بیست درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از شصت درصد رسیده ... به همه ی دوستانتون اطلاع رسانی کنید: http://www.persianorarabiangulf.com/index.php

منیره پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08

جا مونده بود اسمم . با موبایل اومده بودم . الان حالم بهتره . کاردم نخوردم .

منیره پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:11

منظورم این نبود که سوسولی . در واقع بد موقعی اوکده بودم ببخش عزیزم

شما خانومی، شما بانوی وبلاگستانی، شما هرچی بگی ما قبولت داریم ...البته اگر فهم ما قد بده که بفهمیم شما منظورتون چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد