مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

مکاشفات یک لیلی گمنام

اینجا خودِ خودم هستم

آینده نزدیک

یه دفعه یاد این شعر افتادم دلم خواست که بنویسمش اینجا 

 

آینده

   امروز در کلاس درس

   آینده را دیدم

   چون ابر که بر سرم می بارد

   بی خواهش من

   امروز در کلاس دانستم

   که سبزی درخت

   در تاریکی فیبر نوری

   مدفون خواهد شد

   و طراوت باد

   در هیاهوی سرعت خطوط اینترنت

   به هیچ انگاشته می شود

   امروز در کلاس آموختم

   که دکمه دوستی

   از نوار ابزار تجارت الکترونیک

   حذف شده است

   جادوگران داستان های کودکیم

   در حضور پیشگامان فضایی

   در قصرهای تاریک خود

   پنهان شده اند

   و این تنهایی است

   که از طریق پیام های اینترنتی

   به شکل ویروسی مخفی

   در سیستم عامل زندگانی ما

   نفوذ می کند

                                                                                                     فاطمه- 27/1/1387

     سر کلاس درس تکنولوژی نوین اطلاعات (IT)؛

نظرات 6 + ارسال نظر
hannane سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:37 http://www.linknegar5.com

<.:|
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
<"_->-

پیانیست چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:03 http://baharakmv2.blogsky.com/

سلام. خوبی؟

خوبم .. تو خوبی دوستم؟

بید مجنون چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:31 http://fenap.blogsky.com

آبجی من کلا شعر های شما چه درقدیم و چه در جدید را دوست دارم.خیلی بی ادعا هستند

داداش ما چاکر شما هم هستیم

امین چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:56 http://jeninediroz2.blogsky.com/

سلام
ما کع نفهمیدیم دقیقا چی شده!! اما گرفتم چی میگی
من یادم هست روزنامه ها و عکس های قدیم رو و کلاس درس قدیم و پنچره اش
کا از ان درختان مدرسه پیدا بود
این روزها اینترنت خدمت بزرگی به من کرده اما گاهی دلم برای روزهای پیش تنگ می شود
روزهای بدون عکس های فانتزی و جوهر های جالب عکس ها و...
موفق باشی

خوب همین که بگیرید مرا کافیست

بلندترین پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:42 http://bolandtarin.blogsky.com/

بسیااااااااااااااااااااااااار حال نمودم

بانو جان ما اساسً اینجا می نویسیم که شما (و سایر دوستان) حال فرمائید

پرستو جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 http://parvaze-parastooha.mihanblog.com

سلام دوست عزیز...
وبلاگ زیبایی داری...
راستش زندگی روز به روز تصنعی تر میشه و این شعر دقیقا آینده بی هیاهو رو به تصویر کشیده...
شعر زیبایی بود...

ممنون که سر زدید. لطف دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد